O prazo de participación rematou o 2/04/2015
9
Presentada por Ramon Lopez Aguilar
(Medida orixinaria do grupo de traballo de programa)

Proposta:

Pasearse por aquellos lugares que visitan los turistas mirando con sus ojos para darse cuenta de las cosas feas, rotas o maltratadas, etc. que ellos ven y que los coruñeses no distinguimos por "estar acostumbrados" a ellas, corrigiéndolas en el mínimo tiempo posible.


¿Por qué? Porque el sector turístico es uno de los pocos filones económicos que le quedan a esta ciudad y cada día uno de los más importantes salvavidas de La Coruña, ya que la actividad industrial está en franca decadencia y si no explotamos la belleza natural e histórica de La Coruña, perderemos una gran oportunidad de poder darles un futuro a nuestros hijos en la ciudad que les vió nacer.

¿A qué me refiero? a:
-Pintadas en zonas turísticas.
-Paredes, escaparates, marquesinas, semáforos, mobiliario púbico, etc.  empapelados de propaganda y pasquines, incluidos los del propio Ayuntamiento, Diputación y Xunta, que dicen "velar por nuestros intereses".
-Mobiliario roto o deteriorado, que exige una reparación urgente para evitar avergonzarnos delante de los que nos visitan.
-Fachadas protegidas arrasadas por el mal gusto de los negocios, con marquesinas y decoración de pvc y otros materiales inapropiados (empezando por la oficina de turismo de Maria Pita, para esperpento de la situación) y exigirles que cumplan unas normas básicas de uniformidad y gusto estético acorde con el entorno histórico en el que se desarrollan.
-Recuperación de los jardines de Mendez Nuñez, cuyo arbolado, terrarios y césped, se puso a los pies de los vándalos del botellón que lo arrasan y convirtien su diversidad y belleza en tocones y barrizales, además de transformar en un basurero los otrora emblemáticos jardines y retirar la cantidad ingente de contenedores de basura pirntarrajeados que afean los jardines cada fin de semana.
-Rescate de las farolas que fueron arrancadas por Negreira del Paseo Marítimo sin explicación alguna (¿por cierto, donde están quien se benefició con su venta "al peso"?) y dejado unos lamentables y horrorosos huecos como "lucimiento" para una ciudad que no se lo merece.
-Recuperación del tranvía turístico (promesa también de Negreira que "llevaría a cabo en su primer año de mandato") como un gran atractivo más de La Coruña, aunque solo sea en los meses de verano, Semana Santa, Navidad y puentes, como escaparate de una ciudad a la que circunda presumiendo su belleza y mostrando que está metida en el mar como pocas. Para aquellos que alegan que el tranvía es deficitario, decirles que también la Torre Eifel lo fue durante muchos años y muchos pidieron su desmantelamiento y que hoy, pocos parisinos y franceses dudan hacerlo.
-Defensa irrenunciable de los edicicios catalogados en en PEPRI (Plan Especial de Protección de edificios de Ciudad Vieja y Pescadería) de cuyo abandono por parte del gobierno del PP es ejemplo " las mismísimas y sagradas galerias! a las que en el edificio encima del restaurante Noray pusieron a "cristal corrido" (sin las tipicas cuadrículas) la cuarta  parte de los ventanales, los que les dieron la gana y a "su" criterio, ante la total indolencia del Ayuntamiento.
-Eliminar urgentemente el muelle de horroroso hormigón al lado del Castillo de San Antón, junto con la caseta de obra para alquiler de pantalanes que lleva allí años, para servicio de los potentados dueños de yates y detrimento absoluto de la imagen de La Coruña.
-Un larguísimo etc.

Gústache esta medida para Coruña? Compártea!

2
Comentario de Lola PONTE MIRAMONTES
Paréceme que as visitas turísticas da cidade subvencionadas polo concello só deberían gratuitas para os coruñeses e non para todos os turistas, ou subvencionalas só en temporada baixa
2
Comentario de Daniel D´Agosto Malvís
Totalmente dacordo con esta iniciativa, primeiro por respecto a todos os coruñeses e coruñesas e despois a imaxe que damos cara o exterior de non coidar o noso e mimalo e melloralo constantemente.
2
Comentario de Jorge Diz Pico
Os meus amigos de fóra sempre fican abraiados co bonita que é Coruña. Nós ás veces esquecémonos do valor do que temos, non deixemos que se destrague!
1
Resposta Ramon Lopez Aguilar
Unha vez un matrimonio de arxetinos os que paseei pola cidade dixéronme unha frase que se me quedou gravada: "Que ciudad tan bonita, lástima que la tengáis tan sucia y abandonada", señalando a un comercio pechado de San Andrés, pegoteado de cartéis e cas paredes do edificio cheas de grafitis... dous anos despóis sege a estar o mesmo (ou peor).
2
Comentario de Iria Varela
Estou dacordo, e gustaríame engadir outras propostas. Millor sinalización/visibilidade das oficinas de información turística, moitas veces atopanse turistas completamente perdidos en María Pita porque non a atopan. Creación duns baños públicos nas inmediacións da praza de María Pita. Creación dun bus turístico, para que, tanto os Coruñeses coma a xente de fora podan coñecer a cidade (Saíndo por exmplo de Porta Real e facendo unha visita (con guía) ó longo do paseo Marítimo, para poder ver asi o Castelo de San Antón, A torre de Hércules, o Monte de San Pedro... Potenciar unha visita Panorámica que é un dos puntos fortes da cidade.
1
Resposta Ramon Lopez Aguilar
Apoio todo o que dis Iria, pero che puntualizaría o seguinte: Tíñamos o mellor "autobus turístico" case que de España, o Tranvía, ata que se o cargaron.
Perfectamente podese poñer en servicio so pra os turistas, nos meses e temporadas de turismo forte: vran, Semana Santa, etc.
Pode que sea deficitario, pero no seu momento tamén o foi a Torre Eifel e incluso houbo moitos parisinos e franceses que abogaron por que había que derribala despois da Exposición Universal de 1889, hoy no creo que haya nadie a favor de esa idea ni que sea deficitaria, solo en entradas y menos en las visitas a la ciudad que atrae.

Para que serve esta web?

Para que a cidadanía da Coruña poida contribuír ao programa da Marea Atlántica. Calquera persoa que se rexistre pode presentar aquí a súa proposta, así como debater, valorar, comentar e suxerir melloras a aquelas propostas publicadas.

Como saberemos cales son as propostas mellor valoradas?

Unha vez que te rexistres verás que cada poroposta ten dous botóns “A favor” e “En contra”. É moi importante que establezas desta maneira que propostas apoias e cales non che gustan. Deste xeito os contidos filtraránse e poderemos ver o que resulta máis importante para toda a xente que participa neste espazo.

Por que algunhas propostas teñen o logo da Marea Atlántica?

Son propostas que se traballaron nos últimos meses desde o “equipo de programa” xunto coa cidadanía da Coruña, entidades sociais, equipos técnicos, … Ao ser propostas con un certo traballo detrás pensamos que deben ter unha marca que as identifique.

Borrades propostas ou comentarios?

Isto non é un foro de debate xenérico, é unha plataforma de discusión e elaboración de propostas para mellorar a nosa cidade.
Un equipo con varias persoas adícanse á moderar e coidar o bo funcionamento da plataforma. Eliminaranse os envíos que consideremos troleo ou que conteñan insultos.

Consulta outras medidas na mesma categoría: cidade-territorio

23
21
19
12
11
10
10
10
9
6
0
9
23
12
19
11
10
21
6
10
10
0
0
10
12
10
6
10
21
11
19
23
9
21
23
19
11
10
10
9
10
12
6
0